måndag, juni 30, 2008

Måndagskveld....

Dette kan vel kanskje reknast som eit pauseinnlegg...? Ja ikkje det at eg har noko form for pause, men dei bileta eg eigentleg ville blogge om ligg på kamera (nede i stova). Går det an å vera sååå lat?? Ja!


Difor viser eg heller nokre eg hadde frå før...hihi. Eg har to nydelege lavendel i hagen min, og det er igrunnen synd dette er eit nærbilet for dei er blitt verkeleg store og fine! Og luktar nydeleg...Og roser blir eg aldri lei av, så eg må slenge med eit bilete av ei av dei fine frå hagen. No er me midt i rosesesongen og eg plukkar inn og prydar kvar ein krok med nyplukka friske roser (nesten kvar dag...) Så kan eg jo vise noko lite eg kjøpte meg på bytur med jentene mine. Fyrste dag av sommarferien tok me oss ein shopping-tur til Bergen, og der fant eg denne herlege knaggen og (sjølvsagt) nye serviettar...(kjøpt på Ting)
Nok ein herleg rosenknupp...
Så er eg så heldig at svigermor har vore i på helgatur til Haugesund, og ho handlar gåver til både store og små! Sjå kva eg fekk! Ein nydeleg handkrem frå Durance, (midt i blinken for meg!)
Men ikkje nok med det, eg fekk ei nydeleg skål frå Greengate... Ja ein skal kanskje ikkje undervurdere ei svigermor...?
Eigentleg så har eg og jentene vore på nok ein bytur, Oslo denne gong. Og det var litt bilete frå den turen eg ville vise, men det får komme seinare...
No ventar vetlemor på kveldsmaten...
Ha ein fin kveld alle saman! Og tusen takk for alle dei kjempekoslege kommentarane! Eg blir så utruleg glad!

3 kommentarer:

eba sa...

Nydelege blomster, og flotte presanger! :D

Glitter och Marsipan sa...

Hejsan,vad roligt att hitta till dej.
Fina bilder du visar...vilken underbar ros.
Ha det gott
kram Anette

Nunne sa...

Bildene du HADDE var kjempefine, men hadde jeg vært der skulle jeg henta kameraet ditt :)))
Koselige bilder likevel!