måndag, juni 23, 2008

Netthandel og oppussing....

Det er vel ei overdriving å kalle meg den ivrigaste bloggaren på nett, for det går jo alltids nokre dagar mellom kvart innlegg...(eg er her altså) men eg driv med mykje anna på nett...tjhi...Gjorde nett (obs det vart mykje: nett....)ein vellukka handel på Trendy.baby.no. Det er så kjekt når det ein handlar vert som forventa...
Fyrst dei nydeleg søte tøflene til vetlemor...når bilete var teke hadde ho allereide gått med dei ein dag og to...så kvit var kanskje ikkje rette fargen, men men dei var no søte då...Og veldig gode å få på og av og ikkje minst mjuke å gå i...Me må førebu oss til barnehagen til hausten veit de...(hjelp)

Og denne søte nisteboksen frå Rice, den skal det vera mykje godt i...litt fruktbitar i dei små romma og god fersk brødskive i det største...(denne vetlejenta skal ikkje lide nød, nei...hihi)


Men eg må seie at eg var mest overraska over denne jakka! Dette er eit regnsett (det høyrer bukse til òg...) er 100% vanntett, vindtett og pustande...(korleis får dei no det til...?) Men regnstoffet var så utruleg mjukt og godt! Heilt fantastisk å ha på (sikkert)...så den jakka skal nok ikkje berre nyttast på regntunge dagar...Sprek i fargane var den jo, men når mor handlar på nett er det ikkje lett å ha kontroll over alt...hihi...og vetlegoklompen vår må jo bli sett!Og mor i huset har eit brennande ynskje om å bli sett òg (tydlegvis...) for når ho handlar paraplyar så er det ikkje akkurat dei mest praktiske fargane ho tek seg ut...Men men det kan jo hende at med denne nokon vil oppfatte meg som søt og morosam...? Verd eit forsøk er det iallefall....
Men i overskrifta står det oppussing...og det er igrunnen det eg driv med for tida. Eller driv og driv, eg vert stoppa heile tida av små filleting som mannen i huset meinar me/eg må gjere FØR eg byrjar...! Eg føler liksom på meg at I DAG då skal noko malast! Då er eg klar med målarkosten og vil i gang med ein gong...men slik går det ikkje alltid...(dessverre). Prosjektet eg har føre meg no er kontoret...mitt vetle krypinn! Ja her ser de den grufulle sanninga: På bilete og i skrivande stund er det her eg sit;
Ja, de treng ikkje seie meir, det ser unekteleg ganske stusseleg ut! Men eg var jo tvungen å rydde unna bordet som dataèn stod på, og forsåvidt alt det andre der inne...For no skal golvet målast! Kanskje eg tek veggane og taket eit strøk til òg...Fargen på golvet vert lys grå (gråmynte) som me har i det andre soverommet og gangen oppe...(skal ikkje seie kva som er på dei to andre soveromma....men det liknar veldig på tre, og er det IKKJE! Huff...)

Om eg ikkje har sagt det før så bur eg altså i eit temmeleg lite men uhyre praktisk (!) 60-talls hus. Og det er i grunnen flott, hadde det ikkje vore for alle dei ulike golva me har her i heime...når me flytta inn for nokre (mange) år sidan, så la me tregolv på ungane sine rom og etterkvart i gangen oppe og seinare på kjøkkenet...desse var då meininga me skulle måle med ein gong, men de veit jo kor fine slike golv er med ein gong?? Lukta nydeleg og er så lyse og fine...men akk det varar ikkje lenge...Alle dei andre golva er måla no, så det er berre dette att...(gler meg...!). Då har me iallefall same golv i "litt" av huset. For å være ærleg så tok eg bilete av dei ulike golva me har i huset, men dei vart dessverre så utruleg stygge at eg ikkje kunne vise dei fram...Men snart så skal de få sjå kor fint det blir....tjih (håpar eg)

MÅ nett ta med eit bilete av ei aldeles nydeleg rose som eg akkurat har planta i hagen...(søren no gløymde eg namnet igjen....) Men det var ein gammal rosetype, men den passar dessverre ikkje godt å ta inn...men for ein dag og to stod den nydeleg i stova mi..! Ha ei fin veke alle! Og eg takkar kjempemasse for hyggjelege kommentarar! Eg kjem nok innom dekan alle i hop...(medan målinga tørkar...hihi)

7 kommentarer:

Hulda sa...

Så flotte ting du har kjøpt. Likte alt sammen. De tøflene var supersøte, matboksene også. For ikke å snakke om paraplyen. :) Lekkert det bordet du viser i et tidligere innlegg.

Haust sa...

Netthandel er fine greier, det er jo så kjekt å få pakke i posten! :)
Rosa er nydeleg. No gler eg meg (om mogeleg...) enda meir til mine skal blomstre!

Ha ein fin tirsdag!

Tante Mimmi sa...

He,he! Nett so eg kunne høyre deg prate når du fortalte om alt dette!
Ivrig og berre på utpust- kjempekoselegt! Dei tøfflane såg super deilige ut- dei skal eg sjekke opp litt nærare!!:)
Takk og takk!

MeyBiMe sa...

WOW så mye flott du hadde funnet deg på nettet da!!!!!
Det er såååå gøy å gå på netthandel!!!!
Men dumt at det koster penger :-/
He he he...
ha en sprudlende fin dag!!!!

Brit. (lille meg) sa...

Så du driver med netthandel? Jeg har også gjort det noen ganger, men ikke så ofte. Det siste jeg kjøpte var mobilen min....Og så kjøper jeg blekkpatroner til skriveren min på nettet.
Det var virkelig fine ting du har funnet...
Og så driver du og pusser opp. Er overbevist om at det blir kjempebra når dere er ferdig.
Ha en fin dag! Klem.))

mali-mo sa...

Blir såimponert over alle sånne flinke malejenter her inne, eg bare syyyver det foran meg ;) og kaster meg isteden på andre prosjekt.

Så flott regntøy! Og matbokser! Har begynt småforberedelser til barnehagestarten vi også, fikk bestilt merkelapper til å navne alle klær...heldigvis skal de bare strykes på. men da følte jeg meg flink&ansvarlig&forberedt iallfall!

Ha en finfin kveld!

I eit hus i ein dal sa...

Hei!
Eg var nr 5000!
Takk for helsing, de er velkomne anytime:)