tysdag, desember 13, 2011

...

Synes berre bilete av dei stabla blada,
 saman med veggen og stolen vart eit fint bilete...

Sjølv om det har ingenting med jul å gjera..
Mykje fiin jul på bloggane rundtomkring.
Her går det heller seint framover,
me kosar oss,
nyt eit stearinljos,
freden om ettermiddagen...
butikkane er laangt vekk...

Kikkar litt ut av glaset,
såg ut som eg hadde reinsdyr på bakken..hihi

Men til helga då blir det juleshopping att.
Og forhåpentlegvis møter me vår etterlengta gut, som er så vaksen at han
er ferdig i militæret om TO dagar!

Blir godt å få alle våre heim til jul!
Travle men kjekke dagar framfor oss...
Og best av alt; i morgon er det fridag att...

Ha ein fin kveld, så lenge!





5 kommentarer:

mali-mo sa...

Syns julekrybben din under her er så fin, ønsker meg en eg og, og kanskje blir det en til neste jul, når nyestuen er klar for pynt ;) Må bare finne DEN rette først ;)

Og herlighet, er hen ferdig i militæret. Jøje meg, syns han var en liten gutt eg ;)

Og enig, bildet var fint å hvile øynene på;) God førjulstid! Klem ;)

takhøyde sa...

Godt å bare kunne nyte denne tida!!!
Likte så godt bildet med stjerna og reinsdyret - vakkert!!!
Klem Heidi :)

KROnPRINSESSENE sa...

Det er så go-stemning i tekstene dine... Og jeg liker det ;)
Herlige bilder.
Klart det må være fint å få alle hjem til jul -lenge til jeg har så store barn, men ikke vanskelig å forestille seg hvor fint det må være å feire jul sammen :)
ha en fin fridag!
Klem May Helen

Velkommen til min kreative verden sa...

Julekrybben er bare så fin! Likte også veldig godt reinsdyrene dine: )

Fru Fjeldhammer sa...

Dette ser jo riktig så koselig ut!
Juleklem fra Lin