laurdag, desember 31, 2011

GODT NYTT ÅR!

Litt glitter høyrer med på nyttårsaftan!

Me har avslutta det nye året med ein nydeleg skidag i bakken.
Dokkemor debuterte på slalomski, og
det gjekk kjempefint!
(heldigvis)

No er potetene renska,
kålrabien klar,
kjøttet er kome på kok...
Alt ligg til rette for ein fin avslutning på året...

Eg ynskjer alle mine lesarar og med-bloggarar,
eit knallfint nytt år!!

Eg takkar samtidig audmjukt for det gamle,
for alle gleder og sorger,
opp og ned-turar...

Eg veit me vaknar til eit nytt spennande år,
eg reknar med ein og anna overraskande sving,
men håpar mest på dei velkjende stiar...

Kos deg i 2012,
så håpar eg du kikkar innom i det nye året òg!

14 kommentarer:

PillePalle sa...

Takk i like måte :)
Alt godt i 2012 for deg også!
Klem, PiPa

Lavendelpiken sa...

Kjære Noralill!

Riktig godt nytt år til deg og!
Takk for masse inspirasjon og glede i 2011.
Jeg følger med videre inn i 2012 ;-)

Anonym sa...

GODT NYT ÅR TIL DEG OGSÅ!!!!!

mali-mo sa...

Takk for det gamle, og fo rfølget gjennom 2011 ;) Eg er selvsagt innom i hele 2012 og ;)

Vi står på feriefarten, skull epakket , ikke blogget, men såg du hadde nyttårsinnlegg og måtte innom og ønske godt nyttår på forhånd ;)

Klem ;)

KROnPRINSESSENE sa...

Så flotte ord...
Tusen takk for all inspirasjon og flotte bilder i året som gikk.
Gleder meg til å følge deg videre i 2012 :)
GODT NYTTÅR!
Klem May Helen

Hjertelill sa...

Så fine ord om ønsker for det nye året - ønsker deg det beste! Kommer helt klart til å følge bloggen din i det nye året. Jeg liker den ujålete, men samtidig gode, fine, inspirerende stilen din - både i interiør og i i det du skriver om hverdagen. Klem fra Lill

Haust sa...

Ynskjer deg alt godt i året som kjem!
Og takk for all inspirasjon i det gamle... :)

takhøyde sa...

Et godt nytt år ønsker jeg for deg og dine!! Alltid spennende med et nytt år - vi vet jo at det blir både oppturer og nedturer!! Men her står vi alle med blanke ark...
Blir med deg inn i det nye året jeg!!
Klem Heidi :)

Tove sa...

Ynskjer deg alt godt for det nye året! Det har vore kjekt å følge deg i året som har gått! Eg har diverre ikkje vore så flink å leggje att kommentarar kvar gong eg har vore innom - kanskje det kan vere eit nyttårsforsett???

Nyttårsklem frå Tove

Inger Johanne sa...

Godt nyttår til deg! Takk for all inspirasjon og gode ord i 2011! Gler meg til eit nytt bloggeår ilag med deg:-)

Klem

mi-rachel sa...

Ønsker deg og dine er glittrende 2012!
Alltid så kjekt å kikke innom bloggen din!!

stjerneglass sa...

Godt nyttår! :)

linn sa...

og takk til deg for masse fin inspirasjon i året som har gått.
eg ser verkeleg fram til å kikke inn her i 2012 og :)

godt nytt år!

-god klem

Tove sa...

Godt nyttår! Høres deilig ut med snø.. Og morro med små som står på slalom. Jeg har aldri lært meg det selv ( den ene gangen mannen min fikk meg opp i bakken endte med tårer og fortvilelse.. men, bortover ski er morro da:) for det går ikke så fort..), og syntes det er så morro å se hvor flink datteren min er. Masse fine julebilder her hos deg:) Jeg har nettopp ryddet ut juletreet, litt deilig det også:)

klem