torsdag, desember 01, 2011

Heimelaga julestemning


Eg har synes dei har vore så fine, all denne kjøpe-pynten med bork og tre.
Difor samla eg bork i fjor, meininga var at eg skulle lage noko då,
men tida strakk ikkje til.
I år derimot tok eg fram att den turka og fine borken (som eg hadde gløymt høgt oppe på eit skap..hihi).

Med litt slit og ei gammal saks, klarte eg å klippe fine juletre...
Liknar iallefall litt..

Drista meg til å spikre heile tre spikrar i den nymåla veggen òg..
berre til ære for fotograferinga. Trea skal ikkje henge på veggen, dei vart litt for små til det.

Men eg finn nok ein plass.



Ein stille ettermiddag inne,
men noko som liknar storm ute (hjelp)...

Men alt er elles som det skal på ein 1.desember,
dokkemor gledar seg til "Jul i Blåfjell",
ho har opna fyrste pakka i kalenderen..og den offisielle ventetida er byrja.
(Reknar med det blir lett å få ho opp morgonane framover..hihi.)

Ha ein fin ettermiddag så lenge!

7 kommentarer:

linn sa...

dei var fiiine,
og ekstra stas er det jo når dei er heimelaga :)

ønsker deg ei fin ventetid

-klem

Glede sa...

Du er så flink til å lage ting som ikke koster noe! Fine, ble de. En fin kveld til deg.

s h i n e d e s i g n sa...

Utrolig flotte, som alt annet du lager :-)

Fru Fjeldhammer sa...

Så kreativ, du er flink!
Lekker vegg du har..*S*
klem

Haust sa...

Så fine!!! Og så likar eg veggen din!

☆Therese sa...

Så fine de er !!!
Tror nesten jeg må ut å ribbe naboens Bjørk for bark jeg nå... :D Hm, jeg får vel komme med ut i skogen kanskje.

Ha en god søndag,
klem

24 sa...

Herleg heimelaga julepynt!! Tusen takk for koseleg kommentar inne hos oss, klem Helene