onsdag, desember 07, 2011

Jula snik seg inn...

Sidan me har hatt ein etterlengta fridag i dag,
har jula fått snike seg litt meir inn på kjøkkenet i dag.

Litt granbar, kongler og nokre reinsdyr frå IKEA.
Meir skal det ikkje til..

Dei som har vore innom meg før, ser at eg har snudd kjøkkenbordet.
ALLTID kjekt med litt forandring..
(no er det berre lampen som må flyttast bittelitt..haha)

På denne måten blir det litt betre plass rundt bordet òg.
Noko me treng når alle kjem heim til jul!



Litt reinsdyr i adventskalenderen òg, etterkvart som pakkene blir færre,
kjem sikkert meir av andre ting opp på strengen...

Dokkemor drikk kakao etter ein luftetur i den kalde vinden.
Hjå oss er ikkje snøen komen skikkeleg,
men på fjella ligg den som eit lysande teppe.
Nyydeleg, spør du meg...

Kjenner kor eg verkeleg gler meg til ski, fjell og snø!

I dag har me rydda i skap og skuffer,
godt å renske opp litt, det trengs verkeleg.

Ha ein flott kveld!
:)

5 kommentarer:

Høytrykk sa...

Så fin spiseplass dere har. Luftig! Liker den enkle pynten du har satt frem. Vinterlig og fin. De reinsdyrene har jeg kjøpt også. :)

takhøyde sa...

SÅ koselig hos deg!!
Heldige du som har de nydelige fjella å se ut på!!!
Klem Heidi :)

Trallala sa...

For noen skjønne bilder! Likte veldig godt pynten din, og spiseplassen så helt herlig ut. Deilig og lys.

Katrine sa...

Så enkelt og vakkert julepyntet. Jeg liker det naturlige. Kalenderen du har hengt i vinduet var også finfin interiørpynt. Kanskje du må vurdere å ha en hengende hele året? ;)

Jeg legger meg til som følger for her var det mange gode glede og inspirasjon.

Ha en god ukesslutt!

24 sa...

så fint og hjemmekoslig det er hos dere :) og den flotte plassen med dei herlige fjella. Sikkert mange flotte turplasser?

God lørdagskveld til deg og dine!

Henriette