onsdag, desember 14, 2011

Enkel jul

Litt enkel jul på kjøkkenet...
Fine stjerner på veggen.
Det er kanskje ingen som ser, men eg har rydda litt plass på disken..
Eg har bytt plass på kaffimaskina og
stativet med koppar og fat..
(som ikkje fekk vera med på bilete denne gongen...)


Bileta er frå helga,
ei typisk storesyster/vetlesyster-stund på kjøkkenet...
Tulling og tøysing på disken.

I dag er den store pakke-sende-dagen...
Skal sende alt som skal sendast,
men ingen julkort med bilete frå oss i år,
men me rekk ikkje alt kvart år...

Kan hende me ikkje rekk å vaske vindauga heller...
men men..gjer det noko?
Dei vert nok vaska når sola kjem..hihi

Ha ein fin dag du òg!




9 kommentarer:

linn sa...

fine kjøkenet

og eg likar instillingen:
ein gjer det ein rekk!

:)

må dagen bli god

-klem

takhøyde sa...

Herlig stemning på kjøkkenet ditt - fint pynta og glade unger!!
Det er det viktigste - da gjør det ingenting om noe ikke blir gjort...
Klem Heidi :)

KROnPRINSESSENE sa...

Så herlig "rett fra hjerte" innlegg :)
Det vi ikke rekker tar vi en annen gang!
Og vinduene er det helt sikkert at ikke blir vasket her iallefall...
Klem May Helen

Sommerjenten sa...

Elsker kjøkkenet ditt! Helt nydelig!!! Og så fint du har pyntet! :)

Ønsker deg en fin dag!

Klem Lene

Fru Fjeldhammer sa...

Flotte bilder og jeg digger kjøkkene altså...

Det blir jul uten julekort også!
klem

ReVinyl sa...

Æ like enkel jul!
...og æ like å kose sæ istedenfor å stresse og vaske ;)

Vi driver med julekort i siste liten nå...egentlig ganske dumt. Kanskje vi skulle ha droppa vi og og sluppet stresset...

Fin førjulsti te dæ! :)
Siw

PillePalle sa...

Enkel, men utrolig stilig!
Klem, PiPa

FJELLBY sa...

Fantastisk fint! :):):):)

Anonym sa...

saa lenge enkelt er det samme som fint - som det er hos deg ALLTID, saa er det aldri galt!!
Trodde jeg skulle rekke litt julepynting paa kjoekkenet i dag jeg ogsaa, men kom ikke saa langt - men har skura av meg fingerne uten hansker - har kjoept meg hansker og mere staalull i kveld;-) Jammen skal det bli reint kjooekken!!! Ha en fin torsdag!!